zaterdag 9 november 2013

Witte stapeltaart met bloemen

Zo....even weer een berichtje!

Afgelopen week had ik een stapeltaart in bestelling staan. Het moest een flinke stapel worden: een 25 cm en een 20 cm doorsnee op elkaar. De meeste mensen kijken wel even de fotootjes door van al mijn maaksels door, zo ook deze klant. De stapel die ze bestelde moest lijken op de bruidstaart van augustus. Toen heb ik een witte stapel gemaakt met blauwe bloemen.

Verder graag de tekst 40 jaar getrouwd erop, als dat past. Nou op deze stapel paste dat prima
De bloemen maak ik altijd ruim van tevoren van fondant. Ze kunnen dan goed uitharden in speciale bloemendroogvormen (is dat een woord haha?). Ik plak uitgeharde bloemen altijd vast met Royal Icing in plaats van water, want dat houdt niet, zeker niet aan de zijkant.




Het was een mooie taart!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten