zaterdag 5 oktober 2013

Stapeltaart met bloemetjes

Dit was een druk weekje! Op dinsdag voor de klas en gelijk daarna 2 uur lang tien-minutengesprekjes. Op woensdagmiddag een sieradenworkshop in Ouddorp en 's avonds een stapeltaart maken. Op donderdag ging ik naar de stad met Julia en op vrijdag vierde ik mijn verjaardag in de klas. 's Avonds ging ik mijn sieraden en benodigdheden wegbrengen, want ik zou vandaag op een kledingbeurs staan. Het duurde maar 2 uur, maar toch heb ik heerlijk verkocht!

En nu zit ik heerlijk op de bank m'n blogje te vullen ;-)

De stapeltaart was besteld in de kleuren wit, fuchsia en lichtroze. Vorig jaar had ik een 'lentetaart' gemaakt en die moest het ongeveer worden. Het zat allemaal mee en in nog geen 4 uur was de hele stapel klaar, inclusief bakken, vullen, botercrème maken, bekleden, bloemetjes maken enz. Ik denk dat het een nieuw record is...




En klaar voor vertrek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten