maandag 28 oktober 2013

Babyshowertaart en wat aanwinsten...

Voor afgelopen zaterdag had ik een bestelling staan van een babyshowertaart. Die had ik nog niet eerder gemaakt! Gelukkig was bekend dat het voor een jongetje was, dat maakt het een stuk makkelijker.

Ik heb me heerlijk uitgeleefd op de taart, met diverse babymalletjes, witte pareltjes, strikjes, een boxkleedje en een baby-tje...


Vorige week had ik een pompoen gekocht, uitgehold en gevuld met oase (in een plastic zak). Vervolgens heb ik Sedum, hortensia en klimop er ingestoken en ook wat malusappeltjes op een prikkerje. Het stuk staat nu te pronken op de salontafel. Heerlijk wat herfst binnen!


Afgelopen week kwam het nieuwe boek van Rudolph van Veen uit: Rudolph's Bakery en dat boek wilde ik gelijk hebben! Meer dan 100 recepten van baksels (zoet en hartig), toetjes, broodjes etc. Lang leve bol.com, ik had het de dag erna al in huis ;-)

Op zoek naar een duidelijk, mooi bakboek, niet al te moeilijk, maar toch verrassend? Dan kan ik het je echt aanraden, ik ben er echt superblij mee en het is echt een aanvulling voor m'n (inmiddels flinke) bakboekencollectie!

En......hier word ik ook blij van:

 
 
Ingemaakte stoofpeertjes! En er volgen er nog veeeeeel meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten