vrijdag 7 juni 2013

Bruidsarmband en bruidscupcakes

Twee bestellingen voor 2 verschillende bruiloften! Wat een trouwerijen deze maand zeg! Want voor diverse andere mensen moest ik sieradensets maken en allemaal voor bruiloften! Daar heb ik helaas geen foto's van gemaakt. Een set van witte parels en strass, een groene ketting met witte roos, een set in meerdere kleuren.

De armband voor een bruidje moest ik maken volgens hele precieze aanwijzingen. Ze had namelijk zo'n model in de bruidszaak gepast, maar 'm niet gekocht, want hij kostte daar bijna 100,- !!! Wat een geld voor een armband zeg...De materialen die ik gebruik zijn waarschijnlijk van dezelfde kwaliteit. Ik gebruik namelijk soms Swarovksi en meestal kralen die qua kwaliteit van hetzelfde niveau zijn (vooral de facetkralen) en alleen het naampje Swarovski niet dragen.


 
Voor een andere bruiloft had ik een bestelling van 80 cupcakes. Wensen: met lichtroze toef, een wit roosje en een lichtgroen blaadje. Oké, doen we!
 



Schattig toch? Weer eens wat anders dan bloemetjes en een logo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten