dinsdag 18 juni 2013

Boerderijtaart met boetseersels!

En na deze twee taarten, moest er nog een moeilijk taartje gemaakt worden: een boerderijtaart met diverse boetseersels. Daar zag ik wel een beetje tegenop, eerlijk gezegd. Ik waag me er meestal niet aan, want het is erg veel werk en ik vind het ook lastig. Of misschien ben ik hierin te perfectionistisch. Ik ben niet snel tevreden ergens over...

De hooibalen, riek, varkentjes, melkemmer, klompen en sla zijn van mijn hand. Het schattige koetje is gemaakt door mijn vriendin die ook taarten maakt en een avondje bij me was. Ik heb dus lekker mee kunnen kijken en wil het de volgende keer zelf proberen. Goed kijken naar een voorbeeld (internet) scheelt al een hele hoop!






Het was erg leuk om te doen (ondanks dat het de 3e taart in 2 dagen was)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten