woensdag 22 mei 2013

Van alles en een bestelling cupcakes!

Na 18 daagjes zonder bericht, wordt 't toch wel weer eens hoog tijd om wat te schrijven. Ik heb heel veel gedaan de afgelopen dagen, er was gewoon geen gaatje om nog een post te maken...

Na het heerlijke vakantieweekje, stond er voor de woensdag erna een taartenworkshop gepland voor 15 personen. Dus ik kon gelijk aan de bak, want er moesten 15 biscuits gebakken worden, zo'n 2 kilo botercrème gemaakt worden en alle spullen moesten worden ingepakt. Na zo'n workshop zet ik alle spullen (in tassen) in mijn hobbykamer, om ze de dagen erna op te ruimen.

Maar dat lukte deze keer niet, want de op zaterdag zou ik op een verkoping staan met mijn sieraden, rompers en haarspeldjes. En ik had nog niet genoeg daarvan, dus ik moest dat nog maken. Ook moesten de spullen voor die verkoping nog ingepakt worden...

 
Na de verkoping zette ik de tassen met deze spullen ook in mijn hobbykamer, want 's avonds moesten we weg.

De dinsdag daarop moest ik natuurlijk gewoon werken, de woensdag daarna hadden we personeelsuitje en de donderdag erna (volg je het nog?) had ik 2 dingen staan. Dat was niet helemaal de bedoeling, maar er waren lang geleden al 150 cupcakes met toef besteld (en ik had het niet in mijn agenda gezet) en met de ander had ik een cupcakeworkshop voor 10 personen afgesproken, pfffff.

Dus tussen alles door heb ik die dagen ook nog 230 cupcakes gebakken. Al die cupcakes stonden op tafel en in 3 vershoudboxen.




De 150 bestelde cupcakes moesten voorzien worden van een toef, 2 bloemetjes en een eetbaar logo. Echt heel de koelkast stond vol!





 
Toen de 150 cupcakes klaar waren, moest ik naar de cupcakeworkshop.

En...de zaterdag erna had ik nog een verkoping, en 's middags moesten we weer weg.


En na 2 van die weken, zeg ik altijd 2 dingen tegen mezelf haha:

1: hou je agenda goed bij!
2: zeg ook 'n keertje nee!

(Maar dat wil nog niet goed lukken ;-)

Deze week is rustig, alleen een taart voor mijn moeder (en zo'n 18 boodschappentassen vol spullen opruimen...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten