zaterdag 4 mei 2013

Vakantie en leuke aankopen!

De afgelopen week zijn we met ons gezinnetje, ouders, broer, schoonzus, zus, zwager en neefje heerlijk een midweek naar Belgiƫ geweest! Het was supergezellig, heerlijk relaxt en ook nog eens erg lekker weer! Nou slaap je niet bepaald uit met 2 ukkies, maar goed, het was toch heerlijk bijkomen van alle drukte.

We hebben een stadje bezocht, terrasjes uitgetest haha, een dagje gewinkeld in Luik en we zijn (weer) in Plopsaland geweest. Dat is inmiddels de derde keer, maar het blijft leuk! Achtbanen voor de groten, 'wiebelkonijnen' voor de kleintjes en alles wat daar tussenin zit. En dat lekkere weer, maakte het helemaal geweldig!

Ik had mezelf voorgenomen om minimaal 30 armbandjes te maken (in de avonduurtjes) maar ik heb de 10 nog niet eens gehaald! Heerlijk op de bank een tijdschrift lezen of lekker kletsen of op tijd naar bed, dat vond ik deze keer leuker!

In Luik kwamen we nog in een geweldige winkel. Met heel veel prachtige kussens, kastjes, beren, koffertjes, servies enzovoorts. En ze hadden ook een hoek met hele leuke cupcakedingetjes. Ik kon het niet laten en bracht natuurlijk wat mee. Ik heb deze dingen nog nooit in Nederland gezien, dus ik ben er erg blij mee!

 

 



 
Erg schattig allemaal, ik ben er blij mee! Ik heb nog geen idee wanneer ik het ga gebruiken. Cupcakes voor onszelf of als cadeau ofzo. In ieder geval niet bij bestellingen. Want dan is het zo op! Het kleine stolpje met voet heb ik vooral gekocht voor het maken van foto's. Ik probeer gemaakte cupcakes altijd leuk op de foto te zetten en dat kan vast goed met dit schattige setje.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten