dinsdag 12 februari 2013

Treintaart + bijbehorende cupcakes

Maandagmorgen stond ik al om 5 uur 's ochtends in de keuken voor een bestelling. Wat is dat vroeg zeg! Frank moet er soms zo vroeg uit, maar dat is best pittig...pfff. Toch was het wel lekker hoor. Het was heerlijk stil in huis en buiten en ik had heerlijk de tijd voor de taart en de cupcakes.

De taart moest met een trein erop en de naam 'Jacob'  en een '6'. De taart heb ik bekleed met groene marsepein, daar overheen heb ik een treinrails gemaakt. De trein zelf viel me niet mee hoor, ik ben niet zo'n boetseerheld en ook nog eens enorm kritisch op mezelf. Maar ik kreeg een mailtje waar in stond dat Jacob heel erg blij was met de trein. Pfoe, das een opluchting haha.

 
Voor de cupcakes had ik van tevoren al schildjes 'ontworpen' en af laten drukken op frosting (heeeel dun laagje fondant). Op de cupcakes zit een toefje (niet te groot, anders word je misselijk) meringue botercreme in aardbeiensmaak, een schildje, een 6 (al lijkt het nu een 9) en wat (eetbaar) confetti. Het waren er 30, maar toen ze allemaal in de koelkast stonden en ik aan een foto dacht, had ik niet zoveel zin om ze er alle 30 weer uit te halen ;-)


Ze waren er blij mee, en das fijn om te horen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten