donderdag 17 januari 2013

Lekker bezig + koffertjes

De afgelopen negen daagjes ben ik lekker bezig geweest met van alles en nog wat. Rommelen in huis, nieuwe dingen uitproberen (en bestellen haha) en naar buiten met Julia, lekker de sneeuw in!

De rompertjes en t-shirts gaan goed. Blijkbaar is het een leuk cadeautje om mee te nemen bij een kraamvisite. Ik zag dat het bij de Hema bijna 15,- kost, dus ja dan is 8,95 of 9,95 natuurlijk een koopje...

Verder heb ik ook een aantal kettingen gemaakt (12 stuks) en dat blijf ik nog wel even doen, want de verkopingen komen er weer aan. Meestal heb ik er zo'n 80 op voorraad en ik had er nog maar 40. Inmiddels zijn er al een aantal in de webshop te bestellen. Dit zijn er een paar:











Gistermiddag kwam er een doos binnen en ik kon niet wachten om 'm open te maken! Een weekje geleden had ik koffertjes besteld en die waren geleverd. Ik bedoel geen koffers voor op vakantie, maar van die suuuuuuuuuuuper schattige kartonnen koffertjes voor kinderen. Die heb ik altijd al leuk gevonden. Misschien ben ik wel aangestoken door mijn moeder, want die heeft er zelf 10 en is er ook helemaal weg van!
Gisteren kwamen die dus binnen. En wat zijn ze mooi! Dat is natuurlijk altijd even afwachten, als je via internet besteld. Kijk maar:









Deze koffertjes ga ik ook verkopen. Ze staan al in de webshop. Ze zijn er in 3 maten (S,M en L) en diverse dessins. Ik heb het voorlopig even beperkt tot 10 verschillende. Maat S kost 9,95, maat M is 10,95 en maat L is 11,95. Kijk voor meer info hier.

Als extra optie kun je er een naam/ander woord op laten plakken (1,95 extra). Op de verkopingen ga ik ook setjes verkopen: een koffertje, met een rompertje en haarspeldjes. Of een koffertje, een rompertje en bijv. een spuugdoekje of een klein luiertje erin....ideetjes genoeg!

De strijk is gedaan, dit berichtje geplaatst: nu mag ik nog heerlijk even verder aan m'n vlaggetjesslinger. Die is voor Julia d'r verjaardag en moet zo ongeveer af. Ze is over 2 weekjes jarig en ik wil ook nog een ballonnenkrans maken voor op de deur en.........en.............

Knutselse allemaal!

1 opmerking:

  1. Leuke koffertjes! Ik ben benieuwd naar je slinger, leuk om te maken he!

    BeantwoordenVerwijderen