dinsdag 8 januari 2013

Grote bestelling cupcakes

Ik schreef in het vorige bericht, al dat ik druk bezig was met een bestelling van 120 cupcakes, voor College Style! En dat was erg leuk om te doen. Een aantal dagen van tevoren had ik de blaadjes, camees, bloemetjes en ovale schildjes, met de letters C en S er ingedrukt, al gemaakt. Wat een enorme klus was dat! Ik kon geen fondant meer zien...






Die zaterdagavond heeft de oven van half 8 tot half 12 continu aangestaan en toen waren al de 120 cupcakes gebakken!

Het decoreren met glazuur en alle decoraties van fondant kostte zo'n 3 uur. Gelukkig heeft Frank me geholpen, anders had het vast nog langer geduurd!


 
Ik had 3 verschillende gemaakt, die onderling toch goed bij elkaar pastten.

 
En wat is het dan leuk om achteraf een 'tevreden' mailtje te krijgen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten