donderdag 6 september 2012

Fotowand!

Ein-de-lijk is het dan zo ver! Onze (mijn?) fotowand is af!

Een tijdje geleden liet ik die mooie stickers zien, die boven en beneden onze deuren sieren. Maar ik had toen ook een sticker besteld met de tekst: 'Photographs and memories'. Die was voor op de muur bovenin het trapgat.

Voordat de sticker er op ging, had Frank de muur nog een keer prachtig wit geverfd (met kalkverf, mijn favoriet...) en de andere muren donkergrijs. Echt prachtig is het geworden, ik ben er erg blij mee.

Frank vond het prima dat ik een fotowand ging maken, maar hij had wel gezegd: 'ik ga er niet aan beginnen om 35 lijstjes op te hangen, dat mag je zelf doen!'. En dus stond ik met een hamer en betonspijkers gevaarlijk op een ladder boven het trapgat. Gelukkig ben ik heel gebleven, maar de muur niet...;-)
Wel 35 spijkers heb ik er in staan meppen, wat een klus was dat zeg!

Het resultaat wilde ik toch even showen. Het is dan wel geen taart of sieraad, maar toch een creatief iets.



We zijn er erg blij mee! Nu kan ik aan de slag met het vullen van de lijstjes en dat is ook een werk!
En voor ik het vergeet...bedankt schoonzusje, voor de inspiratie...

1 opmerking:

  1. Dit heb je echt heel mooi gedaan,alles hangt in verhouding en oogt als een geheel. Kan me goed voorstellen dat je daar druk mee bezig bent geweest, en ja de mannen die zijn bijna allemaal hetzelfde; wij vrouwen met onze plannen, om gek van te worden (denken de mannen) maar ja, mannen moeten het vaak in het echt zien, terwijl wij al een compleet plaatje in ons hoofd hebben...toch? laat ons maar lekker onze eigen gang gaan, dan wordt het huisje prachtig. Mooi gedaan!!! lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen