donderdag 27 september 2012

Bedankt taartje

Opnieuw de keuken in voor een taartje... Zo begon het vanmorgen. Door al die bestellingen, begin ik er al behoorlijk snel in te zijn. Ik heb geen halve dag meer nodig en doe tussendoor andere dingen. Julia kruipt gezellig heen en weer, terwijl ik in de keuken sta.

Deze keer een taartje, dat weer weg gegeven wordt, dus er moest 'bedankt' op. En verder 4 foto's. Helaas heb ik (nog) geen foodprinter, dus die bestellen we via internet en de volgende dag worden ze dan netjes per post bezorgd!

Ik kon mooi mijn nieuwe mal uitproberen: een barok lijstje van Sillis. Ik wilde 'm al even hebben en nu kon ik  'm gelijk gebruiken! Ik wilde om elke foto zo'n lijstje maken, maar dat ging niet lukken, omdat de foto's te groot waren voor het lijstje. Daar moet ik de volgende keer mee op letten als ik foto's bestel...


Verder is het taartje lichtGROEN! Ja, ik weet het, het lijkt net lichtgeel. Ik heb aan alle kanten boven de taart gehangen, om het als groen op de foto te krijgen, maar het wilde niet lukken. Het licht zat niet mee, denk ik. Gecombineerd met blauw en roze, is het een gezellig, feestelijk taartje geworden!


Zo, dat was weer een bestelling. Gisteravond had ik nog een sieradenworkshop, even geleden maar weer ontzettend leuk!

Komende anderhalve week heb ik even niks.... Hopelijk komen we dan toe aan wat anders....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten