maandag 24 september 2012

5 soorten cupcakes

Het wordt weer hoog tijd voor een berichtje, want de vorige was precies 10 dagen geleden! We zitten hier niet stil, want september is verjaardagstijd. Maar liefst 4 verjaardagen van onze broers en zussen vallen in deze maand, dus dat zijn veel visites en dan zijn we zelf ook nog allebei jarig!

Vorige week had ik zoveel taarten gemaakt en deze week staan er ook weer 3 gepland, dus voor onze eigen  verjaardagen even geen taart maar cupcakes. Al eerder heb ik het boek 'Cupcakes' van Rudolph van Veen genoemd. Daar heb ik ook nu weer alle recepten uitgehaald. De 'strawberry cheese' had ik al eerder gemaakt en die viel goed in de smaak, dus die mocht deze keer ook weer mee doen ;-)


Verder zijn het geworden:

Pêche Melba
Perzikcupcake met vanillecrème en frambozen
Aloha Caramel
Cupcake met vanillecrème en stukjes caramel
Tartufo Bianco
Amandelcupcake met witte chocoladecrème
Bananasplit
Chocolade-bananencupcake met vanillecrème en ganache
En nog even alles bij elkaar:



Op de verjaardag vielen ze goed in de smaak gelukkig! En ik vond ze zelf ook allemaal lekker (jaja, ik heb ze allemaal geproefd!). Bananasplit vond ik het allerlekkerst, heerlijk die combinatie chocola/banaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten