woensdag 8 augustus 2012

Foto van de stickers!

Eindelijk dan een foto van de stickers op de deuren! Elke keer vergat ik overdag foto's te maken. Ook vandaag weer... En toen dacht ik net, ik probeer het gewoon met de flitser! En het ziet er prima uit (je moet alleen niet kijken naar die witte vlek op elke foto....) Hij is extra groot, anders kun je de woorden niet lezen.



Gisteren heeft Frank boven de muren een ander kleurtje gegeven, dat kun je zien op de middelste foto. We hadden daar een beige/zalmkleurige tint, die ik nooit mooi gevonden heb! Toen we 4 jaar geleden het huis aan het verbouwen en aanpassen waren, was ik naar de Karwei gegaan om een kleurtje uit te zoeken. Maar er waren zo ontzettend veel kleuren waar ik uit kon kiezen en de staaltjes zijn zo ontzettend klein...

Ik dacht een mooie suedekleur gekozen te hebben, maar toen het op de muur zat, vond ik het vreselijk. Sindsdien koop ik alleen nog maar matte krijtverf van het merk 'Painting the past'! Je kunt volgens mij maar kiezen uit maximaal 50 kleuren en elke kleur is prachtig! Ook zijn de kleurstalen zo groot als een A4, ideaal om goed te kunnen kiezen. Op de gang is het nu grijs geworden, maar wel lichter dan de foto hoor, die is wat donker...

Op naar de volgende klus (arme Frank ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten