woensdag 15 augustus 2012

Cars taart

Nog 1 bericht over een taart.............dan even niet....! Dat schreef ik in het vorige bericht. Maar ik vergat dat ik nog een bestelling had: een Cars taart. Gelukkig hoeven we die niet zelf op te eten!

Ik had me al voorgenomen om dit keer te boetseren. Dit had ik nog nooit gedaan en Cars is een leuk, niet al te moeilijk thema om mee te beginnen. En het lukte aardig! Na de auto (waar ik wel anderhalf uur over gedaan heb) kwamen de cactussen, keien en de bordjes. Ik had de smaak te pakken! Het is echt heel leuk om te doen! De naam is met uitstekers gedaan.

Zo zag de taart er uit:



De klant was tevreden en het zoontje zag direct dat het Cars was (boetseer 'missie' geslaagd)!

2 opmerkingen:

  1. Wauw, supermooie Cars taart!! Dat zou mijn neefje Tijn ook helemaal het einde vinden!!

    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JE TAART IS FANTASTISCH!
    MOOIE GEDAAN HOOR!
    IK GA JE VOLGEN HOOR!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen