donderdag 30 augustus 2012

BMW taart

En ja, weer een taart....! Ik had in mijn vorige bericht al geschreven dat 'ie er aan kwam. Een klant had de Cars taart gezien en geproefd en wilde zelf ook een taartje. Maar geen Cars, dat is kinderachtig als je 9 bent! Dus dan maar BMW.

Deze keer zonder geboetseerd autootje (ik wist niet waar ik moest beginnen bij BMW en hoe zien die er eigenlijk uit???) Op internet had ik een leuk voorbeeld gevonden van het logo en ergens anders zag ik een sleutel op een taart liggen. Dus dat moest het worden!

Dit is het geworden:




Je zou denken dat het boetseren van de sleutel en de naamhanger eraan wel het lastigst zou zijn, maar nee hoor, dat was het logo! Omdat de 'kwarten' uit 2 verschillende kleuren bestaan, is het lastig om dezelfde dikte te krijgen en de 'kwarten' zo te snijden, dat het weer een mooie cirkel is. Maar tis gelukt!

Over twee weken heb ik weer wat bestellingen: cupcakes, 2 vierkante taarten en een stapeltaart.
Maar nu even rust in de keuken...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten