vrijdag 1 juni 2012

Kettinkje van kant

Half maart had ik een bericht geplaatst over een nieuw projectje (zie hier). En dat is nu eindelijk af! Een hele tijd heeft het op mijn bureau gelegen, want ik had niet zo zin om al die kraaltjes met de hand vast te gaan naaien. Ook was ik bang dat je het garen zou gaan zien en dat vind ik niet mooi.

Een weekje geleden vroeg ik me af waarom ik het eigenlijk niet vast kon plakken met lijm. Tenslotte blijven op de haarspeldjes ook alle dingetjes goed vastzitten. Dat zou toch ook met kralen moeten lukken? En ja hoor, het blijft goed zitten. Kijk maar:





Ik twijfel nu alleen nog over de 'sluiting'. Een klein slotje aan het lint of gewoon zo houden, zodat je het moet strikken in je nek? Ik weet het nog niet, maar een slotje lijkt me praktischer!

Onderstaand armbandje heb ik op bestelling gemaakt. Ik vind 'm zo leuk, dat ik er ook even een fotootje van plaats. Ik zet 'm ook in de webshop, voor 7,95. En natuurlijk te bestellen in alle kleuren!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten