maandag 18 juni 2012

Armbandjes en ketting

Druk, druk, druk is het hier! Mijn bestellingen zijn allemaal af en ook allemaal bezorgd, maar toch heb ik nog genoeg te doen! Binnen 2 weken tijd, heb ik 2 sieradenworkshops en 1 (mega) taartenworkshop en verhuur ik 1 kinderfeestjespakket. Ook heb ik een facebookaccount aangemaakt voor Made by Ellen, klik hier. (Deel en 'like' zou ik zeggen...)

Tussen dat alles (en natuurlijk mijn huishouden en Julia) door, had ik nog even tijd voor 3 armbandjes en een ketting. Ik heb deze modellen al heel veel verkocht, maar zag dat ze nog niet op mijn site stonden. Dus heb ik ze nog maar een keertje gemaakt en keurig op de foto gezet voor op mijn site (en blog en facebook...).

Little star
Silver heart

Big star


Alledrie kosten ze 7,95 per stuk en zijn ze in alle kleuren leverbaar, klik op de namen onder de foto's om naar de webshop te gaan!

En de ketting:

Classic blue




1 opmerking: