zaterdag 21 april 2012

'Zin-in-de-lente' taartje!

Eindelijk weer eens een berichtje van mij! Ik heb niet stilgezeten hoor, maar het kwam er gewoon niet van om een berichtje te plaatsen. Ik heb op een verkoping gestaan vorige week zaterdag en dat kost altijd flink wat voorbereiding en er komen er nog twee aan. Dus ik heb nog wat kettingen gemaakt. Ook ben ik bezig met iets nieuws, namelijk haarclipjes maken! Ik hoop binnenkort daar ook wat fotootjes van te laten zien. Ik wil ze gaan verkopen op die twee verkopingen, maar ook via mijn webshop.

Frank zei van de week: "Tís al wel heel lang geleden dat we jouw taart gegeten hebben", en dat klopt! Mijn vorige taart was een bestelling en daarvoor heb ik heel lang geen taarten gemaakt, omdat ik er misselijk van werd. Dus vond ik het een goed idee om voor het weekend een taartje voor onszelf te maken. Gelukkig eten er meer mee, want anders moeten we samen een taartje voor 12 personen op eten!!!

Toen ik vanmorgen de taart ging vullen en bekleden, regende het hard. Niet bepaald lente weer! Maar ik heb zo'n zin in de lente en in teenslippers en t-shirtjes met korte mouwen, dus is het een lentetaartje geworden. En toen die af was, scheen de zon!

Dit is 'm, ik ben tevreden!


1 opmerking:

  1. Hallo El, ik denk dat ik vanavond ook maar even langs kom!!Super ziet hij eruit!
    Ma.

    BeantwoordenVerwijderen