maandag 12 maart 2012

Shoppen en twee kaartjes...

Het doosje, waar mijn vorige bericht over ging, werd leuk ontvangen! En ik was zelf ook helemaal enthousiast over het resultaat. Binnenkort maar weer eens naar de Xenos dus, voor een paar van die doosjes...

Vorige week was ik bij de Hema en daar hebben ze tegenwoordig een hoekje met wat hippe knutselspullen. En dan bedoel ik geen vouwblaadjes en rubbervellen, maar echt leuke dingen. Zoals kartonnen plakletters, setjes satijnlint, een pakketje om met vilt aan de slag te gaan en ook een papierblok met bloemetjes, stippeltjes en ruitjes. Allemaal in schattige kleuren als lichtroze, lichtblauw en rood met wit. Op de site van de Hema staan een aantal artikelen (klik hier), in de winkel lag nog meer... Dat papierblok kon ik natuurlijk niet laten liggen en een setje blanco kaarten is ook altijd handig.

Met die kaarten ben ik in het weekend aan de slag gegaan. De spulletjes die ik voor dat doosje gebruikte, kon ik natuurlijk ook op kaarten gebruiken. Een kaartje is altijd handig om in huis te hebben en waarom dan geen zelfgemaakte!

Dit is het resultaat, ik vind ze leuk geworden en er volgen er nog wel meer!


1 opmerking:

  1. Zo El, die kaartjes zijn leuk geworden! Vooral die blauwe, met die ruitjes!Enig.
    Ma.

    BeantwoordenVerwijderen