dinsdag 13 maart 2012

Nog een kaartje en nieuwe sieraden!

Ik heb de smaak te pakken wat betreft kaartjes maken! En dus is er nog eentje bijgekomen. Het leuke is dat je snel resultaat hebt. Even tussendoor een kaartje maken, kan makkelijk. Vooral het werken met zo'n stempel op borduurstof vind ik leuk. Daarom heb ik op de markt ook nog maar een lapje crème stof gehaald. Dat is dan weer mooi op een crèmekleurige kaart. En als we dan toch bij de naaikraam staan, nemen we ook maar een aantal parelmoerkleurige knoopjes mee, dat is ook leuk erbij.

Het is een neutrale kaart geworden, zonder blauw of roze! De linkse bloem is een uitprobeerseltje. Ik dacht: als mijn Cuttlebug dik papier kan snijden, waarom dan geen stof? En het lukte! Het is dus een bloem van diezelfde borduurstof als waar ik op stempel.



Ook heb ik inmiddels weer een aantal nieuwe sieraden gemaakt. Er komen 2 verkopingen aan en dan moet er toch wat bij komen, want ik had nog maar 50 kettingen hangen. Dat lijkt veel, maar als je bedenkt dat ik er ongeveer 20 tot 30 verkoop per keer, dan is het niet genoeg. Meestal heb ik er zo'n 80 hangen, zodat mensen genoeg keuze hebben. Ik ga ze ook gelijk in mijn webshop zetten, zodat ze ook te bestellen zijn.

Hier een aantal voorbeeldjes. Natuurlijk zijn ze het lang niet allemaal...



 Mischien is het niet jou smaak, dat kan! Dit zijn best klassieke kettinkjes. Die gaan altijd erg hard op verkopingen. Ik heb natuurlijk ook een aantal kettingen en armbanden gemaakt die wat 'hipper' zijn. Daar hoop ik ook wat foto's van te plaatsen, maar die moet ik nog even maken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten