zaterdag 31 maart 2012

Geboortecupcakes meisje

Het laatste berichtje is al weer een aantal daagjes geleden, maar ik heb niet stilgezeten hoor! Ik had een bestelling geboortecupcakes en ik ben hard bezig met het maken van sieraden voor een verkoping op 14 april. Ook ben ik bezig met het naaien van een rimpelrokje.

Maar nu eerst de geboortecuppies. Honderd stuks heeft ze er besteld, en die lever ik in 3 keer, zodat alle mensen een vers cakeje krijgen, als ze op visite komen!

Ze had gekozen voor de cupcakes met een randje muisjes en een fondant vormpje. Het ziet er weer schattig uit, vind ik zelf, en het is zo makkelijk in een drukke kraamweek. De meeste mannen zijn erg blij met deze cupcakes, want ze hoeven geen beschuiten te smeren of slagroom te kloppen. Ze hoeven ze alleen maar op een schoteltje te zetten!!!

Zo zien ze er uit:



Volgende week maken we er nog 70... En dan ben ik ook nog bezig met een andere bestelling: Een 'Hello Kitty' taart voor een meisje van 1. Dus ik ben zoet...

1 opmerking:

  1. Ze zien er goed uit, leuk gedaan met dat gescalpt rondje onder het fondant vormpje

    BeantwoordenVerwijderen