woensdag 14 maart 2012

Een nieuw projectje...

Even een heel kort berichtje met een foto erbij. Om te laten zien waar ik ook mee bezig ben! Ruim 2 weken geleden had ik via Etsy.com (super site, duizenden online shopjes van over heel de wereld) een aantal kantjes besteld om kettinkjes van te maken.

Een kettinkje van kant? Ja, kijk maar eens naar onderstaande foto. Ik vond het helemaal geweldig...


Op internet kosten ze zo'n 25 euro, maar dat kunnen we natuurlijk ook gewoon zelf maken voor heel wat minder geld.

Hieronder zie je één van de 6 kantjes liggen en ik heb er vast wat kraaltjes op gelegd. Die ga ik vervolgens één voor één vastnaaien. Ook komen er nog wat kraaltjes onder te hangen, een beetje zoals bovenstaande foto. Helaas vallen de fonkelende facetkraaltjes wat weg. Maar als ze vastzitten, maak in snel een nieuwe, duidelijkere foto.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten