zaterdag 21 januari 2012

Geboortecupcakes!

Na 2 dagen bakken en decoreren en de keuken bevuilen, is het dan eindelijk zo ver: de geboortecupcakes zijn klaar! 100 stuks heb ik er gemaakt (ik wil niet te kort komen) en de vriezer zit stampvol. Door eerst 1 laag in te vriezen en een halve dag te wachten, kon ik ze stapelen zonder dat de bovenkant van de onderste laag te pletten.

Eerst even een fotootje:



Er zijn vast lezers die nu teleurgesteld zijn en graag onze geboorte cupcakes hadden willen zien, maar dat doen we lekker niet, dat blijft een verrassing. Zelfs over de kleur zeg ik niks! Op de foto zie je iets meer dan de helft van de cupcakes die ik heb gemaakt. Het waren er ontzettend veel, vond ik zelf en het decoreren moest nog beginnen!

Als de baby geboren is en ik weer toe kom aan mijn blogje, komt er vast en zeker een foto te staan van de gedecoreerde cuppies... Maar voor nu houden we het hier op ha ha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten