zaterdag 26 november 2011

Nog een taartje!

Na de cupcakes en het taartje van vorige week, ben ik weer helemaal aangestoken met het taartvirus. Dus hebben we er van de week maar weer eentje gemaakt! Iemand uit de kennissenkring was jarig en ik wist niet zo goed wat ik moest geven, dus waarom dan geen taartje?

Het lastige was wel: waar houdt ze van? Dat wist ik niet zo goed, dus ik heb maar een taartje gemaakt naar mijn smaak. Ik had in een taartentijdschrift (de Mjam Taart, erg leuke inspiratiebron!) een taartje gezien met camees (ovale afbeeldingen van meisjes) en parelkettingen. In de kleuren roze, wit en goud en daar heb ik roze, wit en zilver van gemaakt.

Tis heeelemaal mijn smaak. Nu maar hopen dat zij 'm ook mooi vindt!




met een grote, witte taartdoos met een mooie roze strik, gingen we weg. En ze vond 'm prachtig.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten