dinsdag 27 september 2011

Een nieuw pakket

Inmiddels verhuur ik 4 verschillende kinderfeestpakketten en er kon er nog wel eentje bij!
Eigenlijk is het niet alleen voor kinderfeestjes geschikt, maar vooral ook voor wat oudere meiden. En het is ook leuk voor volwassenen die een crea-avondje met elkaar willen hebben! Het is een armbandenpakket 'de luxe'.

Ik heb al een armbandenpakket en dat bestaat uit 3 grote dozen en een kleine, vol met kralen en bedels. En daarbij diverse benodigdheden voor het maken ervan. Dit 'de luxe' pakket is voor het maken van een dubbele armband, geregen op elastiek, met een strikje en bedels. Eigenlijk precies de armbanden die op mijn site staan!

Zoals deze:



Je kiest op mijn site een armband uit en ik maak zoveel zelfmaakpakketjes als je wilt. Maar natuurlijk kun je ook je wensen doorgeven, zodat wij speciaal voor jou een pakketje ontwerpen.



En wat makkelijk is: je hebt geen gereedschap nodig!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten