maandag 11 juli 2011

Nieuwe armbanden...

Al heel wat fotootjes van taarten en cupcakes prijken op mijn 'blogje' dus het lijkt wel of ik alleen tijd daarin stop. Nou dat klopt niet helemaal, vandaar dat ik weer eens iets post over sieraden maken. Daar ben ik een aantal jaar mee begonnen en dat loopt nog steeds. Veel mensen kiezen tegenwoordig wel voor cupcakes of taart decoreren, maar degene die iets blijvends willen hebben, gaan voor een sieraad. En de bestellingen blijven ook binnen druppelen, dus ik heb genoeg te doen.

Ik heb al een keertje eerder een aantal foto's neergezet van armbanden die ik maak en verkoop, maar ik wilde is wat anders. Het zijn 'combi' armbanden geworden: armbandjes van kleine kralen (8 mm) en een bedeltje, geregen op sterk elastiek, die je lekker kunt combineren. Zie hier het resultaat...



Ze passen eigenlijk overal bij. Zeker als je nog een aantal armbandjes maakt die passen bij de kleur van je kleding, zoals roze of lichtblauw. Deze zijn in ieder geval voor mezelf! Nu nog een aantal voor in de webshop.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten