donderdag 7 juli 2011

Heeeeeeeeeel lang geleden...

Schreef ik mijn laatste blogbericht... Ik schrok er wel van, toen ik weer inlogde! Meer dan een maand geleden!!! En nu is mijn eerste vakantieweek inmiddels voorbij en meld ik me weer. Het was de afgelopen maand erg druk op school, dat heb je elk jaar, als je klasje afscheid gaat nemen. Dan werken we 4 dagen per week hard in de klas om alles af te ronden, te poetsen en op te ruimen. En thuis om de rapporten klaar te maken, de laatste dingen te regelen en een mooie Powerpoint te maken voor de afscheidsavond, waar zo als elk jaar weer ontzettend veel tijd in gaat zitten. En tussen alles door moet mijn huisje nog schoon en mijn mannetje aandacht.

Maar we zijn er nog niet:

Verder had ik de afgelopen maand 1 taart en 20 cupcakes in bestelling, werden er 2 kinderfeestpakketten (1x sieraden en 1x chocoladelollies) afgehaald en teruggebracht en had ik 5 taartenworkshops (waarvan eentje met 10 vrouwen in de huiskamer), 1 sieradenworkshop en een verkoping.

Dusss, als er iemand is die nu nog niet snapt waarom ik de afgelopen maand niet geblogd heb, zou ik graag horen hoe ik mijn tijd nog effectiever in kan delen ;-)

Die cupcakesbestelling heb ik daarom grotendeels uit besteed aan mijn vriendin, die de afgelopen maand heeeeeeeel veel geholpen heeft! Zonder haar had ik het niet voor elkaar gekregen. En die cupcakes ga ik nu even showen, want ik vind ze super en helemaal geweldig!

Cuppies met een aardbei-toef

Cuppies met marsepein

En nog eens door elkaar, prachtig!

Ik verpak de cupcakes in een taartdoos (of 2) en dan is het belangrijk om rustig naar huis te rijden, maar dat doen de meesten wel denk ik!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten