maandag 9 mei 2011

Mijn eerste dummy!

Het is al ruim 2 weken geleden dat ik iets van me liet horen! En ik heb nog wel vakantie gehad! Rara hoe kan dat... Ja, dat heb je als je een aantal workshops hebt, een weekje op vakantie gaat en werkt aan iets groots!

Ik heb namelijk mijn eerste dummy gemaakt! Een dummy is een neptaart, bestaand uit piepschuim taarten, die je bekleedt en decoreert met fondant. Normaal gebruik ik marsepein, maar als je dat gebruikt voor een dummy, kun je 'm heel snel weggooien. Want marsepein wordt niet hard, wordt vervolgens vochtig, trekt stof en en.........je snapt het al: het wordt een vieze boel. Niet bepaald reclame ;-)

Dus daar ben ik mee bezig geweest. Eerst natuurlijk de fondant kleuren, de neptaarten bekleden (dat valt niet mee zeg, het is wat anders als een zachte, mee verende taart...) en dan decoreren.

Nou ik heb me helemaal uitgeleefd! Ik heb 'm gemaakt in mijn favoriete kleuren, en ook de kleuren van mijn logo: lichtroze, donkerroze, lichtgroen en wit. En vervolgens gedecoreerd in diezelfde kleuren, met knoopjes, lint, een camee, bloemen, een parelrand, vogeltjes, zilveren balletjes, en een 'kanten' randje. En volgens mij heb ik dan nog niet alles gehad. Dan nu eerst maar de foto's!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten