zaterdag 9 april 2011

Rood met wit!

Een tijdje geleden heb ik bolvormige schalen gekocht in 3 maten, die in de oven kunnen. En aangezien we vrijdagavond visite kregen, heb ik mijn bakspullen maar weer te voorschijn gehaald. Eerst de schaal met mix in de oven, daarna vullen en afsmeren en toen kon het bekleden en decoreren beginnen.

Maar daar begon ik pas om 7 uur aan, 'n een beetje kort dag als je visite om een uur of 8 kan komen! Dus heb ik het heel simpel gehouden, maar toch leuk! Dat rood is toch een heerlijk kleurtje. En dat wit combineert natuurlijk geweldig. De foto's zijn niet super, maar hij moest natuurlijk snel op de foto, voordat hij aangesneden werd.


Ik heb ook maar eens een fotootje gemaakt van de binnenkant, dan kun je zien hoe dat er uit ziet. Nu is de binnenkant een beetje saai. Dat komt omdat mijn aardbei-bavaroise vulling op was. Dit is witte chocolade-bavaroisvulling. De laatste vulling had ik nieuw en konden we gelijk even uitproberen. Het klinkt erg lekker (vind ik) maar ik ga toch voor de aardbeivulling. Die is ook lichtroze en steekt prachtig af tegen de wittige lagen cake.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten