donderdag 3 maart 2011

Nog een lentetaartje!

Ja ja, het tweede lentetaartje in één week! De zon schijnt zo heerlijk buiten en ik heb alle tijd, dus we zijn weer aan de slag gegaan. Dit keer weer een taartje om weg te geven. Dat krijg je als je man op zijn werk opschept over de bakkunsten van zijn vrouw. Dan moet hij er eentje meenemen om het te bewijzen!



Dus heb ik gisteren maar weer een kapsel gebakken, gevuld met aardbeien bavarois en afgesmeerd met botercreme. Omdat ik het groen van het eerste lentetaartje toch nog iets te donker vond, heb ik het groen vandaag wat lichter gehouden. Aan de linkerkant zitten een heleboel witte, roze en gele bloemetjes. En aan de onderkant een 'parelrandje'. Ik ben er erg tevreden over, nu maar afwachten wat de anderen vinden :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten