vrijdag 11 februari 2011

Mijn doosjestic...

Het is alweer eventjes geleden dat ik wat schreef. Toch zit ik niet stil hoor. Op school heb ik het druk, want we hebben projectweek maar ook thuis zit ik niet stil, want de verkopingen komen eraan! Morgen de eerste en ik heb er zin in. Er liggen zo'n 100 kettingen en ruim 20 armbanden klaar. Ik ben benieuwd hoe het loopt! Ik hoop vandaag een aantal foto's te posten van die kettingen en armbanden, dan kun je zien wat ik maak.

Maar nu eerst even over mijn doosjes. Dat ik een doosjestic heb, dat heb ik al een keertje geschreven. Elk doosje, van hout, plastic of karton vind ik geweldig. Anderen snappen dat niet altijd: "wat moet je daar nou mee, heb je er nog niet genoeg?" Elk doosje kan omgetoverd worden tot een schattige cadeauverpakking of gewoon om neer te zetten.

In het tijdschrift 'Mjam, taart!' stond een leuk houten doosje van de Xenos, dat was veranderd in een cupcakesdoosje. Het zag er schattig uit! Geel met groen, echt wat voor de lente. Dus toen ik bij de Xenos was, moest ik er wel 2 meenemen. Ik heb het doosje beplakt met scrappapier en het is schattig geworden!


Nu baal ik, dat ik er maar 2 heb.... Ik heb nog veel meer ideeën!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten