vrijdag 4 februari 2011

Jippie, mijn Kenwood is binnen!

Van de week was het eindelijk zo ver. Mijn Kenwood keukenmachine kwam binnen! Ik was keurig mijn huis aan het soppen op mijn vrije dagje, todat opeens de bel ging. De TNT stond voor de deur met een groot pakket. Ik vroeg me af wie er in de straat nu weer wat had besteld, maar tot mijn grote verbazing was het pakket voor mij. En toen ik de doos openmaakte zag ik 'm... En dat was een grote verrassing, want hij zou pas over een week binnen komen!



Het is om precies te zijn een Kenwood Patissier MX 275. Een fantastisch apparaat, volgens het taartenforum. Hij kan heel wat hebben, en dat is natuurlijk ideaal voor als ik bijvoorbeeld de icing voor de cupcakes moet maken. Ik ben helemaal blij. Dat komt goed uit, want er moeten weer 72 geboortecuppies gemaakt worden, dit keer in het roze.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Ellen.

    Inmiddels ruim een jaar verder...
    Bevalt deze "Kenny" mixer je?
    Ik zit er nl. zelf aan te denken om deze ook te kopen.
    Hoor graag je bevindingen.

    Groetjes Karin van Karin's Taarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin!


    Ja, hij bevalt prima! Kan echt heel veel aan qua hoeveelheid, heeft dan geen moeite er mee ofzo...
    Hij is makkelijk in gebruik en snel schoon te maken. En de K-klopper (speciale klopper) is echt heel handig. Verder is de deeghaak ook handig, je broodmix bijv. is heel snel gekneed.


    Ik kan 'm niet meer missen, eerlijk gezegd!

    Ik heb gelijk even op jou blog gekeken, m'n complimenten, je maakt hele mooie taarten (en vooral ook heel bewerkelijke!). Ik ben je gaan volgen, zou jij mij ook willen volgen? Dat zou ik erg leuk vinden!

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ellen.

      Ik geloof niet dat ik jou antwoord op mijn reactie al had gelezen, maar je dat ik inmiddels ook mijn eigen `Kennie` heb. Heb hem gisteren als pronkstuk op mijn aanrecht geïnstaleerd en er 2 "wolken-cakes" mee gebakken. Ben er nu al ongelooflijk blij mee.

      Heb net even rondgekeken op je blog en ga je natuurlijk volgen, want wat een leuke blog heb jij en wat een mooie dingen maak jij.

      Groetjes Karin van Karin's Taarten.

      Verwijderen