donderdag 20 januari 2011

Nieuw logo

Al een jaartje of 3 verkoop ik sieraden en geef ik workshops. Dat is echt ontzettend leuk om te doen. In de eerste plaats werk je altijd met mensen die er echt zin in hebben en het is altijd heel gezellig! Er wordt heel wat afgekletst en daar doe ik natuurlijk graag aan mee!

Bij 6 personen hoef ik niet zo te haasten en kan iedereen genoeg aandacht krijgen en bij 65 personen draait het echt om de organisatie en dat vind ik ook erg leuk om te doen. Ook sieraden verkopen op een braderie, markt of verkoping is gezellig. Mensen zijn daar vaak om heerlijk bij te kletsen en rond te kijken en het is natuurlijk altijd leuk als er belangstelling is voor je hobby.

Maar ja, ik ben van het type: is er iets nieuws? Dat moeten we uitproberen! Vandaar dat ik sinds kort begonnen ben met het maken van taarten en cupcakes en later in dit jaar wil ik ook workshops gaan geven. En ja, dan past de naam Kra'el' natuurlijk niet meer, want dat slaat op 'kralen van Ellen'. Dus dan maar gelijk goed aanpakken. Dus: nieuwe naam, nieuwe site.... en natuurlijk: een nieuw logo! Dit is het geworden! Ik ben benieuwd of je het leuk vindt!

Ik ben er een beetje trots op. Het betekent: gemaakt door Ellen (dus de dingen die ik verkoop), maar het klinkt ook wel een beetje als: gemaakt bij Ellen (de workshops). En de kleuren vind ik geweldig. Lekker fris en gezellig en echt een vrouwenkleurtje!

1 opmerking:

  1. Hallo el,
    Ziet er allemaal leuk en lekker uit, alleen maak je het soms wel erg laat!!!!!
    doei ma.

    BeantwoordenVerwijderen