dinsdag 18 januari 2011

Mijn eerste bestellingen!

Na een aantal keertjes verlekkerd rondneuzen op een taartenforum en in een online shop voor taartenbenodigdheden, wist ik het zeker: dat wil ik ook! En als we iets doen, dan moet 't goed, dus heb ik maar gelijk de hele bende besteld. Tjonge, wat kwam er veel binnen; Een doos van de ene winkel en een doos van een andere. Biscuitmix, cupcakemix, suikerbakkerspoeder, fondant in verschillende kleuren, marsepein en een heeeeele berg mallen en uitstekers. M'n hele keukenkast staat vol!

En natuurlijk direct aan de slag. Na het bij elkaar gooien van diverse ingrediĆ«nten en 10 minuten mixen (lamme armen!), kon het beslag de oven in. /Ook had ik alles al klaargezet, zodat ik direct kon beginnen met bekleden en decoreren, want dat leek me het leukste. Wat een gedoe was dat zeg. Vier uur lang ben ik er mee bezig en om twaalf uur 's avonds was ik eindelijk klaar. Tenminste, dat dacht ik...... WAT EEN ZOOITJE!!! Dus toen kon ik nog al die plakkerige bende gaan poetsen. Met de franse slag, zodat ik gauw mijn bedje in kon.

De drie taarten die ik voor me zelf gemaakt heb (niet om alleen op te eten hoor) laat ik hier nog een keertje zien. Nu eerst mijn eerste bestelde taartje (ja ja).


Blauw/wit wintertaartje, bekleed met marsepein en
gevuld met jam, botercreme en slagroom


De eerste cupcakes bestelling die binnen kwam, was voor mijn zusje: 2 x 36 geboortecupcakes voor een jongen. En ook dat was ontzettend leuk om te doen!

Geboortecupcakes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten