vrijdag 14 januari 2011

Even voorstellen...

Hallo allemaal!


Van harte welkom op mijn blog! Na het lezen en bekijken van zoveel inspirerende blogs over sieraden maken, koekjes bakken, taarten maken, scrappen en nog veel meer, heb ik besloten om zelf een blog te starten.

1 van mijn vele kettingen...
Ik ben Ellen, 27 jaartjes oud en in het dagelijks leven leerkracht van 35 groep 8ers. Heel erg leuk en ontzettend boeiend, maar het is niet genoeg van mij. Ik hou niet van stil zitten, ben graag heel de dag bezig en dan vooral creatief! Al een aantal jaar maak en verkoop ik sieraden en geef ik workshops. Sinds kort ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk: taarten en cupcakes decoreren. En dat is geweldig. Maar ja: ook naaien is leuk, dus elke dinsdagavond ga ik naar de naaiclub. En wat dacht je van scrappen (vooral schattige doosjes, ik heb een 'doosjestic') en koekjes bakken en bloemschikken en... en... Je hebt het inmiddels vast wel door: ik vind alles leuk!


Dit wordt dus een blog, vol met van alles en nog wat. Als het maar leuk en creatief is! Ik hoop je met verhaaltjes en foto's op de hoogte te houden van mijn creatieve activiteiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten