woensdag 26 januari 2011

Eigen website en verder lekker actief

Bij een nieuw logo en een nieuwe naam, hoort ook een nieuwe site. Ik had wel een site, maar die werkte voor geen meter. Ik kon bijvoorbeeld maar een beperkt aantal dingen veranderen aan het uiterlijk van de site. Ook is het 2x voorgekomen dat ik ineens niet meer op mijn website kon, omdat mijn wachtwoord niet meer werkte. Lekker handig dus. Veel mensen vragen naar mijn site en dan moest ik elke keer zeggen: er staat niet zoveel op of ik kan helaas niet bij m'n bestellingen...

Dus: tijd voor een echte, betaalde site met de mogelijkheid om gelijk online te betalen. Maar: wat een werk zeg! Mooie, scherpe foto's maken, is al een hele kunst, ben ik inmiddels achter. En dan moet de foto nog geplaatst worden, naampje erbij, prijsje erbij enz. Maar dat gaat inmiddels wel snel.

Ook de vormgeving naar m'n zin maken, was een hele klus! Ik ben zo'n enorme zeikerd... Maar het is nu naar m'n zin! Kijk op: http://www.made-by-ellen.nl/ Laat maar weten wat je er van vind!

Verder nog actief geweest met de kraaltjes! M'n vriendin 'huur' ik af en toe in voor het maken van een aantal armbanden of kettingen. Het is best veel werk en met een aantal verkopingen voor de deur, moet er toch wel weer wat gemaakt worden. Inmiddels hebben we al weer bijna 90 kettingen hangen en tegen de 20 armbanden (ik ben altijd bang dat ik te kort heb, ha ha!) Ook zijn er nog een aantal cupcakes gemaakt vorige week, maar die zijn al lang weer op...

1 opmerking:

  1. Hallo ellen,
    Als ik op je rood gemarkeerde website klik, kom ik er niet op, hij geeft een foutmelding, of website bestaat niet. Ligt dat aan mijn provider of kan niemand hem openen?
    groetjes Ma.

    BeantwoordenVerwijderen